Thursday, March 25, 2010

Kaalika-suvikõrvitsa püreesupp

Kuigi ma tegin seda suppi juba vähemalt nädal tagasi, siis postitamata seda ikkagi ei jäta, sest see oli tõepoolest maitsev. Isegi Mark-Robin sõi isuga.

Kaalika-suvikõrvitsa püreesupp:
6 dl kanapuljongit
1 väiksem kaalikas
1 suvikõrvits
1 dl õunamahla
75 g maitserohelisega toorjuustu
1 l vahemere ürdisegu

Tomatisalsa:
2 sl purustatud tomateid
1 tl oliiviõli
soola, pipart

Tükeldasin kaalika ja suvikõrvitsa. Valmistasin puljongikuubikust puljongi ja keetsin selles 15 minutit kaalika kuubikuid, lisasin hulka suvikõrvitsa ning keetsin veel umbes 10 minutit. Seejärel lisasin toorjuustu, ürdisegu ja püreestasin saumiksriga.
Tomatisalsa jaoks segasin purustatud tomatid oliiviõli ja maitseainetega. See oli supil nagu täpp i peal:)

1 comment:

  1. :) seda suppi ma proovin järgmisel nädalal teha. Mulle hakkas kuumtöödeldud kaalikas maitsema. Varem nosisin seda ainult värkselt. aga ma arvan, et ma jätan suvikõrvitsa ära ja asendan selle millegi muuga.

    ReplyDelete