Saturday, April 2, 2011

Parimad juustusarved

Täna hommikul, tundes rõõmu lõpuks ometi õnnestunud toidutegemise üle, saatis mind aga hirm ebaõnnest. Ma lootsin, et nüüd on pöördehetk ja köögis hakkab ülesmäge minema. Olgem ausad, ma ei ole ju optimist. Seda teab kõige paremini mu õde, kellega hiljuti sai sel teemal pikemalt vesteldud. Minu klaasid on tihtipeale pooltühjad. Aga, edukus pidavat olema suutlikkus minna ühelt ebaõnnestumiselt teisele kaotamata entusiasmi. Seega on täna erand - minu klaas on pooltäis ja sarved on rohkemgi veel kui õnnestunud. Seega, lootkem koos, et nüüd hakkab tulema neid sisukaid ja isuäratavaid blogipostitusi nagu seeni peale vihma.

Päikest päevadesse ja lootust südamesse!!










Juustu-ürdisarved

(Allikas: Ruokapirkka 10/10)

2,75 dl nisujahu
1 dl grahamjahu
0,5 tl soola
100 g margariini või võid
1 pakike (11 g) kuivpärmi
1,25 dl toasooja piima
100 g juustu
Määrimiseks 1 muna
Kaunistuseks päevalille-, seesami- või
mooniseemneid

Sega jahud soola ning pärmiga. Pane hulka või tükid ja näpi purutaoliseks massiks. Lisa piim ja sega ühtlaseks tainaks.
Tõsta tainas jahuga ülepuistatud lauale ning rulli see umbes 0,5 cm paksuseks ringiks. Lõika ring sektoriteks ning puista üle riivjuustuga. Alustades laiemast otsast keera sektor rulli. Tõsta sarvekesed küpsetuspaberiga kaetud plaadile ning lase kerkida rätiku all umbes 15 minutit. Määri pealt munaga, raputa üle seemnetega ning küpseta 225kraadises ahjus 10 minutit.

2 comments:

  1. :) mmmm kui isuäratavad need välja näevad! Tubli oled. Ja ärgem kaotagem positiivsust :)

    ReplyDelete
  2. Mh, minu eelmine kommentaar ei läind vist läbi! Aga väga ahvatlevad sarvesaiad! Ja kindlasti palju palju paremad kui sellest poest ostetud lehttaignast tehtud saiad! Tubli Entsu! :)

    ReplyDelete