Monday, September 20, 2010

Mustikapannkoogid

Mulle meeldivad pannkoogipühapäevad või vähemalt idee sellest, kuna üldiselt viimasel ajal ei õnnestu meie perel ühist pühapäeva nautida. Seega jah, ma naudin ideed sellest. Perfektseks teeks selle hommiku aga imehead just vanaema pannkookide maitselised pannkoogid. Peab aga tunnistama, et sinna lähedale on ühel korral vaid Kristo jõudnud. Ma ei teagi, mis imega, aga need olid tõesti peaaegu nagu mu vanaema tehtud. Nüüd ma siis katsetan, aga pannkoogimeistrit minus ei ole. Proovin igasuguseid retsepte, aga ikka ei õnnestu. Siiski, mul on olemas mälestus ja väga ehtne, minu kalli vanaema hommikuvarajastest imemaitsvatest pannkookidest koos tema kodukootud vaarikamoosiga, mille sarnast keegi pole veel suutnud teha. Nii rikas olen küll!!!
Aga nüüd minu tehtud esmaspäevastest pannakatest ...

Tainas:
3 kanamuna
2 dl piima
200 g hapukoort
0,5 dl õli
3 sl sidrunimahla
1 tl sidruni riivitud koort
5 dl jahu
3 sl suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl soodat
3/4 tl soola
2 dl mustikaid

Mikserdasin muna, piima, hapukoore ja õli kokku. Maitsestasin sidrunimahla ja riivitud koorega. Segasin teises kausis kõik kuivained ja lisasin mikserdatud segule. Lõpuks valasin juurde mustikad ning liigutasin kergelt läbi. Küpsetasin pannkooke keskmisel kuumusel mõlemalt poolt umbes 3 minutit, et seest kenasti küpseks saaks.
Serveerisin meega ja külma piimaga.

1 comment:

  1. No pildi järgi on need pannkoogid küll superahvatlevad!:) Mul ka külmik mustikaid täis, peaks ka proovima!

    ReplyDelete