Sunday, January 1, 2012

Leib

Ma võtsin hoogu. Kaugelt ja kaua. Ja siin see ongi - minu esimene õnnestunud leib. See on neljas kahe nädala jooksul, kolmas ühe nädala jooksul ja teine ühe ööpäeva sees. Olen alles sama toores nagu mu esimesed, aga siiralt usun, et harjutamine teeb meistriks. Kapis on kolm purki kolme erineva eriaegadel võetud juuretistega. Kõik toimub katseeksitusmeetodil. Nüüd on juba uudishimu. Ja kui saab tunda seda õhulist ning kohevat tainas oma käte all, siis pole ju muud kui puhas rõõm. Vähe, väga vähe on õnneks vaja. Nähes oma leiba rätiku all kuhja kerkimas olin ma juba poolel teel laes.

Võttes uue aasta esimesel ööl ahjust õnnestunud esindusliku välimusega kaunikese, siis ma juba puudutasin lage ning süües hommikul ürdivõiga leivaviilu ei olnud mul enam kuhugi minna - ma nautisin. Täpselt nii palju kui teisedki.
























Pai! Nii mulle kui leivale.

Jätku leiba!






1 comment:

  1. :) Mina nüüd sooviks ka endale pätsikese :D et kui tellimuse võib teha, siis oleksin vägagi huvitatud :D Ma pole veel leivategemisega sinapeal. Aga pai sulle!

    ReplyDelete