Sunday, January 15, 2012

Piparmündikommidega šokolaadimuffinid

Eelmisel aastal ma panin kirja terve rida uusaastalubadusi. Silmad maas pean tunnistama, et ei suutnud neist ühtegi nii täide viia nii, et need oleks juurdunud. Sel aastal ma ei vaevunudki lubadusi välja mõtlema ega üles kirjutama. Ma ju tunnen ennast - puhas paberi raiskamine.
Siiski, ma ei luba midagi, aga küpsetiste ja maiustuste kogust püüan oma köögis vähendada. Ilmselt praegune postitus pole piisav tõestus selleks. Mu ema ütleks vist "See on loll, kes vabandust ei leia", aga mina ütlen "Nädalavahetusel ju võib".



Piparmündikommidega šokolaadimuffinid
(Allikas L. Virkus, P. Enden "Talvetoidud")

4,5 dl jahu
2,5 dl suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
0,75 dl kakaopulbrit (tumedamate muffinite
saamiseks soovitan rohkem panna)
1 dl purustatud Fazer Marianne komme
0,5 soola
2,5 dl kuuma vett
1 dl õli
1 tl äädikat
korgitäis või kaks Minttu likööri (soovi korral)

Kuumuta ahi 175 kraadini. Valmista ette muffinivormid.
Sega omavahel jahu, suhkur, küpsetuspulber, sool ja kommipuru. Seejärel lisa kuum vesi, õli, äädikas ja liköör. Sega ühtlaseks ja tõsta tainas muffinivormidesse. Küpseta 175-kraadises ahjus 25 minutit.




2 comments:

  1. Ma olen ka sama meelt, et nädalavahetusel võib! :)

    ReplyDelete
  2. Nii, järjekordne must do! :) Ma olen su blogi suur järgitegija. Juba üle ühe olen varsti järgi teinud!

    ReplyDelete