Tuesday, April 27, 2010

Isetehtud kondenspiim

Mul ei olnud üldse mõtteski seda siia postitada, sest viimasel ajal nii mõnigi toidublogi kajastab kondenspiima tegemist. Siiski, kuna see oli mul juba vähemalt 5. kord kondespiima keeta ning esimene kord, mis õnnestus täpselt nii nagu peabki, siis lihtsalt pidin sellest siia kirjutama:)
Retsept ise vast polegi nii tähtis, kui minu rõõm õnnestumise üle, mis on nii suur, et soovin seda teistega jagada.Uskumatu, et need pealtnäha kõige lihtsamad asjad minul kunagi ei õnnestu. Asja võti peitus tegelikult selles, et piima ja suhkru segu tuli keeta. Varasemalt olen ma seda väga nõrgal tulel kuumutanud ning mõnel korral on ka pisikest mulinat olnud. Seekord keetsin 1,5 tundi, ikka nii, et tugevalt mulises ja ennäe, lõpuks ometi saingi hakkama.


Isetehtud kondenspiim:
1 l piima (oli rammus, otse laudast)
2 kl suhkrut

Lisasin piima ja suhkru potti ning segasin kuni suhkru sulamiseni. Keetsin 2 (kuumuse aste pliidil) peal, aeg-ajalt keerasin 1,5-le, kui tundus, et mulin liiga suureks läks.

2 comments:

  1. Mine ära Entsu! :) Ma tahan ka proovida seda. Su blogi vaatamine praegu ei aita üldse mu paastule kaasa. Tahaks hirmsasti poodi joosta ja osta palju palju asju ja koju kokkama minna.

    ReplyDelete
  2. Vot seda kondentspiima ma ei julge ise teha. Pean ükskord sul kõrval seisma ja vaatama kuda see asi käib! :)))

    ReplyDelete