Saturday, November 5, 2011

Hommikused kaerahelbeküpsised

Appi, ma ei saa aru, mis on juhtunud minu mind-ei-huvita-kokkamine õega. Ta küpsetab juba kolmandat päeva järjest. Täiesti ise ja suurepäraselt. Ma ei saa ju alla jääda (hii-hii). Niiet, nädalavahetus on aeg, mil ma luban endale ükskõik mida. On aeg kookide küpsetamiseks, saiakeste tegemiseks, pannkookide ja paljude muude heade asjade jaoks. Üle pika aja pühkisin ma tolmu maha oma Nigella Ekspressilt ja leidsin sealt just laupäeva hommikusse sobivad küpsised. Ei midagi patust. Ja mis kõige parem - neid jagub ka pühapäeva hommikusse.
Mõnusat nädalavahetust!


Hommikused kaerahelbeküpsised
(Allikas: Nigella Lawson "Nigella Ekspress - hea kiire toit")

400 g purk magusat kondenspiima
250 g täistera kaerahelbeid
75 g kookoshelbeid
100 kuivatatud jõhvikaid
125 g seemneid: kõrvitsa-, päevalille-, seesamiseemneid
125 g soolamata maapähkleid

Kuumuta ahi 130 kraadini. Määri 23 x 33 x 4 cm ahjuvorm õliga. Vala kondenspiim suurele pannile soojenema. Samal ajal seda kokku kõik kuivained ning lisa soojale kondenspiimale. Sega läbi. Kalla segu õliga määritud ahjuvormi ning silu pind ühtlaseks. Küpseta tund aega 130-kraadises ahjus. Tõsta välja jahtuma ning 15 minuti pärast tee sisselõiked pikkupidi ja samuti risti. Lase täielikult jahtuda ning naudi.
Soovitatav valmistada eelmisel õhtul, et saaks hommikul nautida.

No comments:

Post a Comment