Tuesday, August 30, 2011

Küüslaugune kanafilee toorjuustuga

Päev on olnud väga ilmaga sarnane - hooti ja tugevalt. Kord läks nagu lepase reega ja järgmisel korral kiskus kohe hooga nässu.
Ei saa ma läbi viperusteta. Lubades hakata igas retseptis näpuga järge ajama ning pidama kinni kõikidest ette antud kogustest ja toorainetest tuleb mul õhtuks tunnistada, et see on olnud katteta lubadus. Ja nagu ikka, algas ja lõppes toidutegu järjekordsete mugandustega. Olgu siis öeldud, et paneeringuks oli ette nähtud riivsai, aga minu imestuseks peale kamajahu ei leidnud ma kapist midagi sellist. Kõne alla ei tulnud ka isetehtud variant, sest saiaga on meil enamasti nii, et seda pole. Seega otsustasin katsetada kiirkaerahelvestega. Kuna mu aknalaual kasvab vaid kahte sorti maitserohelist, siis sai ka petersell basiiliku vastu vahetatud. Mõeldud, tehtud ja sobisid küll.

Vihmasabin mu akna taga sositab ikka veel "Aeg tegutseda", aga ei, täna enam mitte.
Mõnusaid sabinaid järgmisteks päevadeks!


Küüslaugune kanafilee toorjuustuga
(Allikas: Oma Maitse 08/2011)

6 küüslauguküünt
suur peotäis basiilikut
2 dl kiirkaerahelbeid
4 broilerifileed
4 sl küüslauguga toorjuustu
4 tl oliiviõli
soola, pipart

Kuumuta ahi 200 kraadini. Puhasta 2 küüslauguküünt ning purusta köögikombainis koos basiiliku ja 1 tl oliiviõliga. Seejärel lisa kiirkaerahelbed ja maitseained ning sega läbi. Puista paneerimissegu taldrikule.
Maitsesta kanafileed kergelt soola ja pipraga. Tee igasse fileesse väike lõige ja täida see umbes 1 sl toorjuustuga. Pigista avaus näppudega kinni, et juust ahjus välja ei voolaks. Määri kana oliiviõliga ning paneeri helvestesegus mõlemalt poolt.
Tõsta kanafileed küpsetuspaberiga ahjuplaadile, pane sinna juurde ka ülejäänud küüslauguküüned, piserda üle õliga ja küpseta ahjus 20-25 minutit.

No comments:

Post a Comment