Wednesday, August 25, 2010

Halvaa-küpsisetort

"Nüüd aitab, tuleb lõpp sel koogimaanial" olen ma endale korduvalt öelnud:) Aga ei, üks kook veel, siis enam ei tee. Nagu kiuste leidsin ema kokaraamatu vahelt ühe üles kribatud retsepti, mis kohe kutsus katsetama. Ma ei saanud sellest niisama nö. mööda minna. Ju see pidigi mu teele sattuma:) Ette rutates ütlen, et oleksin hea meelega tahtnud selles koogis tunda veel magusat lehmakommi oma hamba all krõmpsumas või nagu õde ütles "krudisemas". Lisaks tekkis mul mõte, et teinekord kasutan šokolaadihalvaad.
Halvaa-küpsisetort:
3 pk küpsiseid
200 g halvaad
200g võid
250 hapukoort
1 sidruni mahl
2 dl marju

Pudistasin küpsised ja halvaa kaussi. Seejärel sulatasin ära taluvõi ning lisasin sellele hapukoore ja sidrunimahla. Saadud segu valasin küpsistele ja segasin. Lõpuks valasin juurde marjad (külmutatud) ning segasin õrnalt läbi. Vooderdasin koogivormi toidukilega ning surusin segu vormi. Lasin külmkapis seista 5 tundi.

3 comments:

  1. Mmmm! Seda kooki ma teen! Kohe kindlastiii!!! :)

    ReplyDelete
  2. Kui teed, siis jäta halvaa tükid suuremad (ära pudiks tee), siis hea, kui mõni hamba alla satub;)

    ReplyDelete
  3. Selge! :) Aitäh soovituse eest! ;)

    ReplyDelete