Monday, April 16, 2012

Suitsulõhe võileivad

Avan silmad ja mulle vaatab läbi õhukese valge kardina vastu helesinine taevas. Nii taevast kui ka päikesepaistest võib aimata kevadet. Ringutus ja mõte "Täna tuleb ilus päev". Hommikukohvi, nägu suunatud aknast välja. Mõnus - kohvi, mina ja kevadine hommik. Ja siin see unistus lõppes. "Emme, mina tahan ..." See oli uni, ilus, aga uni. Mida ma sellest kaasa võtan - mõtte "Täna tuleb ilus päev". Ma lihtsalt pean seda endale sisendama, isegi kui see petab mu lootusi, aga ma vähemalt ei saa öelda, et pole proovinud.
Mina, Pärdik ja tavapärane hommikune segadus - päev võibki alata. Seekord aga ühe korraliku hommikusöögiga. Kena pai kõhule. Ja kui seal peal on veel midagi nii head nagu kuumsuitsulõhe, siis on see ka paitus keelele. Vahel ikka tuleb ennast selliste lihtsate maisete naudingutega hellitada. Üldiselt on meesperel hommikuti kõhud nii tühjad, et eelnev vaaritamine ei tule kõne allagi - söök peab olema laual ja kohe! Seega üks, kaks, kolm ja valmis
























Suitsulõhe võileivad

(Allikas: Oma Maitse 08/2010)

125 g kuumsuitsulõhe
125 g kodujuustu
0,5-1 tl Dijon sinepit
törts sidrunimahla
2 viilu Leiburi mitmevilja röstsaia
0,25 kurki
beebispinatit
kirsstomateid
musta pipart

Tükelda kala väiksemateks tükkideks ja sega kodujuustu ning sinepiga. Maitsesta sidrunimahla ja musta pipraga. Soovi korral lisa soola.
Rösti saiad (soovitatavalt ahjus, siis jäävad krõbedamad) ja kata need kalakattega, kurgiviilude ja beebispinatiga. Lisa ka peale sektoriteks lõigatud kirsstomat, mis lisab veel mahlasust.
Mekib hästi!

1 comment:

  1. Kui sa mulle sellise hommikusöögi teeks, siis ma istuks viisakalt käed süles ja ootaks kannatlikult laua taga, kuniks sa kokkad :) See oleks üks tore hommik!

    ReplyDelete