Wednesday, February 24, 2010

Vabariigi aastapäev

Sellise tähtsa päeva puhul oli mul plaanis midagi pidulikumat teha. Kuna meil on parajasti ka külalised, siis oli rohkem põhjust pingutada.
Kahjuks ei jõudnud ma eriti menüü peale mõelda, sest meie väikene Pätu vaevles mitu päeva kõrges palavikus ja mul ei jagunud muuks aega, kui hellituste jagamiseks oma kullatükile.
Eile õhtul, kui Pätu tudus, tuuseldasin ma ringi toiduportaalides, et leida midagi kiiret, lihtsat ja maitsvat tänaseks päevaks. Toidutarest ( küll see on ikka tore paik )leidsin valge šokolaadi toorjuustukoogi, mis nägi nii ahvatlev välja. Mõtted keerlesid korduvalt selle ümber, kuid magama minnes otsustasin, et tahan midagi võimalikult eestipärast. Sellest tulenevalt otsustasin kasutada kodus leiduvaid toiduained ja neist midagi nö. kokku keerata. Viimane on lausa suurepärane väljend minu tänasele köögis toimetamisele:)
Tugevamaks toiduks ( nimetagem seda siis pearoaks ) tegin metsseapõrsast ahjus ning magustoiduks rukkileivapõhjal kohupiima-vahukoore kooki.

1 comment:

  1. Oh Entsu, sa olid täna eriti usin! :)
    Niiiiiii ahvatlevad toidud tunduvad mõlemad! Eriti huvitav tundub see ilus lipuvärvides kook! Seda oleks tahtnud maitsta! :)
    Ja nii ilusad pildid ka!
    Väga äge!

    ReplyDelete