Sunday, February 21, 2010

Šokolaaditäidisega kringel

Tõepoolest, aega võttis, aga asja sai. Kui ma oma õelt palusin abi blogi pealkirja välja mõtlemiseks, siis ütles ta selle peale "Lõpuks". Jah, ju teised on sellele rohkem mõelnud kui ma ise.

Tegelikult pidin ma alustama seda kõike muul põhjusel kui praegu. Nimelt, eelmisel kevadel ostsin endale Kirsten Hartvig`i raamatu "Kiirete ja tervislike retseptide raamat". Siiani ei ole see mu köögis rakendust leidnud, kuna olin jahmunud võõrastest teadmatutest koostisosades, mida retseptid sisaldavad. Hiljuti tekkis aga mõte, et võtan eesmärgiks katsetada läbi kõik need põnevad toidud ning ühtlasi jagada oma kogemusi teiste kokkamishuvilistega.

Hetkel aga ei ole mu esimene postitus seotud selle raamatuga. Mõned päevad tagasi avastasin Toidutarest meeldiva üllatusena uusi huvitavaid retsepte, mida oleksin tahtnud kohe katsetama hakata. Eile küpsetasin väga väga maistva mustikapiruka. Õhtul hakkas minu kullakallis sõbranna Kersti rääkima, et küpsetas toorjuustukoogi ning tegi endale blogi. Sattusin nii õhinasse, kuna olin ise just nautinud oma õnnestunud mustikapirukat ning otsustasin minna sama teed, mis Ketu - teha oma blogi võimalikult kohe:))

Täna, kui valmis minu maitsemeeli rahuldav kringel, otsustasingi asuda asja kallale. Siin ma nüüd olen :))

Pisut kringlist. Retsept Šokolaaditäidisega kringel on pärit Toidutarest. Minul ei tulnud see nii kuldne, kuna kasutasin grahamjahu, kuid kringel ise on täpselt selline nagu mulle maitseb - pealt kergelt mure ja seest üldsegi mitte kuiv. Muidugi rohkem mahlasust ei tee kunagi paha ;)

1 comment:

  1. Juheiiiiii! Iga päev hakkan siin käima ja lugema, mida maitsvat sa jälle teinud oled! :)

    ReplyDelete