Tuesday, May 15, 2012

Rabarberimuffinid

Poolteist nädalat tagasi käisin ma õunapuu all rabarbereid piilumas. Lausa üle päeva, aga ükskõik, kui palju ma neil ka silma peal hoidsin ja pikemalt silmitsesin, pikkust nad ikkagi ei visanud. Meeled aga töötavad kevadega ühes taktis ja nõuavad rabarberikooki. Kui kodust ei saa, siis tuleb poodi minna. Mitte koogi, vaid varte järele. Ei jõua enam kauem kannata. Mõelda vaid rabarber, kookos, kaneel ja mida kõike veel üheskoos. Kunagi ütles õde mulle, et ma ei topiks seda kaneeli igale poole. Mis ma sinna teha saan, kui mulle maitseb kaneel. Hästi, püüdsin ennast tagasi hoida ja seda kasutada, vaid äärmisel juhul. Aga, mis on üks rabarberiküpsetis või õunakook kaneelita - lihtsalt üks kook. Siinkohal on see maitseaine igati õigustatud . Nii saigi südamerahuga tehtud terve plaaditäis sääraseid kiireid ja lihtsaid muffineid ja kaneeliga ma EI koonerdanud.

 Rabarberimuffinid
(mugandatud allikast Selver)

Tainas
3,5 dl nisujahu
2 tl küpsetuspulbrit
2 dl rafineerimata suhkrut
1 muna
1,5 dl kookospiima
1 dl õli
1 tl kaneeli
250 g rabarbereid
Peale:
2 sl suhkrut
1 tl kaneeli

Kõigepealt pane valmis muffinipann - aseta igasse pessa paberist muffinivorm. Kuumuta ahi 175 kraadini.
Sega omavahel kuivained: nisujahu, küpsetuspulber, suhkur ja kaneel. Teises kausis vispelda kokku muna, kookospiim ja õli. Vala munasegu kuivainete hulka ning sega kiirelt ühtlaseks. Seejärel lisa tükeldatud  rabarberid ja sega läbi. Tõsta tainas muffinivormidesse, puista peale suhkru-kaneelisegu ja küpseta 175-kraadises ahjus 15-20 minutit.




2 comments:

  1. :D Ma käin juba lihtsalt su piltide pärast neid postitusi piilumas, :) Puhas kunst!

    ReplyDelete
  2. Ma tänan ilusate sõnade eest, Kaddi!

    ReplyDelete