Tuesday, May 29, 2012

Fetajuustu ja arbuusisalat kanafileega

Tuttavad mul praktiliselt puuduvad. Sõpru on, aga piiratud koguses :) Ma ütleks, et see on isegi privileeg, kui saad olla mu sõber, sest lugu on nii - ma kas klapin või ei klapi üldse.
Kunagi ma imestasin, kuidas emal saab veel olla lähedane suhe sõbrannaga, kellega pole aastaid kohtunud ja kellest elatakse nii kaugel. Ühel hetkel aga see hääbuski. Hirmuga olen mõelnud, kas meie lähme sama teed - ühel hetkel oleme võõrad ja mõtleme "Jaa, kunagi saime hästi läbi". Aeg-ajalt on mul isegi tunne, et aeg teeb juba oma töö. Loodetavasti on see meelepete.

Sõbrad, mõtlen teile!


Fetajuustu ja arbuusisalat kanafileega
(Allikas: Pirkka)

5-6 keskmist kartulit
2 spl oliiviõli
1 tl tüümiani
0,5 tl soola
musta pipart
1 kimp jääsalatit
1 kimp hernevõrseid
150 g kurki
peotäis kirsstomateid
1 sektor arbuusi
180 g fetajuustu
Kaste
2 sl oliiviõli
1 sl punaseveiniäädikat
musta pipart
Lisaks
Meemarinaadis kanafileed

Kuumuta ahi 225 kraadini. Pese kartulid hoolikalt ja lõika sektoriteks. Kui tundub, et koor on liiga paks või selliselt kartulid ei maitse, siis võid ka koorida. Sega kausis õli, pipar, tüümian ja sool. Lisa kartulisektorid ja sega läbi. Vala need küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja küpseta 225-kraadises ahjus 15-20 minutit (kuni kartulid on küpsed).
Pese jääsalati lehed, kuivata ja rebi serveerimisvaagnale. Rebi juurde ka hernevõrsed (jäta mõni krussis osa kaunistuseks). Viiluta kurk, poolita kirsstomatid ja tükelda arbuus. Küpseta pannil kanafilee tükid. Sega purgis kokku kastme komponendid.
Aseta kartulid salatilehtedele, lisa küpsetatud kanafilee, köögiviljad ja fetajuust. Kaunista krussis hernevõrsetega ja serveeri koos kastmega.



1 comment:

  1. Ja mõte hakkaski jooksma ;)
    See salat tundub küll lihtsalt suurepärane! Juba feta ja arbuusi kooslus on justkui "Match made in heaven" :)

    Ja selle sõprade kaotamise/kadumise koha pealt, see on meelepete, sõbrad mõtlevad sulle ka ja ei kao kuhugi! Omaltpoolt olen sellest vähemalt enam kui kindel! :)

    ReplyDelete