Wednesday, March 7, 2012

Tomati-mozzarellapirukas

Kes ütleb mulle tõtt, tõtt ja alati tõtt? Kasvõi läbi lillede, aga ta ei püüa ehitada mulle õhulosse. Kes on mu kõrval isegi siis, kui ta mind ei mõista ja minuga ühist arvamust ei jaga? Kes teab täpselt, mida ma vajan või tegema pean, isegi kui seda eitan?

N:"Aga ma homme kontrollin sind ... See paneb nagu ehk rohkem toimetama. Ja sa tee sama mulle
E:"usu mind, et ei pane. Ma pole loll, et vabandust ei leia"
Hetk hiljem.
E:"okei, sa võid mind innustada. Ehk aitab"
N:"Ma oleks seda nkn teinud"


Minu õde!


Tomati-mozzarellapirukas
(Allikas: Toidutare)

Põhi:
1,5 dl nisujahu
1,5 dl täisteranisujahu
0,5 tl ürdisoola
125 g võid
1 dl basiiliku lehti
Kate:
200 g mozzarella juustu
2 dl 10% hapukoort
2 muna
1 dl jagu peekoni taisemat osa
2 suuremat tomatit
sidrunipipart
vahemere ürdisegu
ürdisoola

Taina jaoks sega köögikombainis jahu, sool, või ja basiilikulehed purujaks. Lisa 2 sl külma vett ja sega, kuni hakkab moodustuma tainapall. Võta mass anumast välja ja mudi käte vahel ühtlaseks. Seejärel suru 26 cm läbimõõduga ahjuvormi põhja ja äärtele.


Katte tegemiseks sega kokku hapukoor ja munad. Riivi hulka mozzarella juust. Haki peekoni taisem osa ja lisa täidisele. Maitsesta sidrunipipra ja ürdisoolaga. Vala kate tainale ning aseta peale tükeldatud tomatid. Puista üle sidrunipipra ja vahemere ürdiseguga. Küpseta 200-kraadises ahjus 30 minutit.
Kaunista basiiliku lehtedega ja serveeri soojalt.


2 comments:

  1. Kui seda imelist pirukat täna hommikuks järgi jäi, siis on see ilmselt parim sünnipäevahommiku söök, mida võiks soovida! ;)
    See pirukas on ilmselt esimese viie küpsetise hulgas, mis minu ahjust varsti väljub ;)

    ReplyDelete
  2. Kindlasti tee, ma sattusin sõltuvusse, aga kahjuks pole mul tänasel hommikul isegi mitte kohvi peale koort panna, maitsvast pirukast rääkimata :)))

    ReplyDelete